środa, 10 sierpnia 2016

Sztuczne piankowe róże

PRODUCENT:  Komplet 50 sztuk sztucznych różyczek stworzy romantyczną atmosferę. Można je włożyć do koszyczka, szklanych pojemniczków, wykorzystać je do dekoracji weselnych, walentynkowych itp. Wykorzystaj swojej wyobraźni. Wybierać można z wielu kolorów.
CENA: 19,04zł
ILOŚĆ: 50 sztuk
MOJA OPINIA: Różyczki zamówiłam z myślą o blogu, ponieważ zwykłe zdjęcia kosmetyków są czasem zbyt nudne. Aby nadać im trochę świeżości postanowiłam, że będę je dekorować. Czasem były to prawdziwe kwiaty, czasem zielona pianka. Innym razem były to ozdobne wstążki. Tym razem postawiłam na sztuczne kwiaty, a mianowicie sztuczne różyczki. Kwiaty są niezwykle urocze - zamówiłam czerwony kolor, ale dostępnych jest ich o wiele więcej. Wszystkie wyglądają bardzo ładnie. Marzy mi się jeszcze żółty i jasny fiolet. Róże są malutkie, wykonane z pianki. Wykonane są z dbałością o każdy szczegół, wyglądają solidnie.Świetnie ozdabiają wszelkiego rodzaju zdjęcia. Z pewnością będę ich często używać. Na zdjęciach możecie zobaczyć też róże z brokatem - jest to moja własna wizja. Kilka kwiatów posypałam pyłkiem holo, dzięki czemu odróżniają się od innych. Efekt spektakularny!

Produkty testuję dzięki uprzejmości
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design