piątek, 17 lutego 2017

Kamień peelingujący do ciała i twarzy - Pierre de Plaisir

PRODUCENT: Kamień peelingujący to nowoczesny zamiennik zwykłych pumeksów oraz wszelkich urządzeń peelingujących dostępnych na sklepowych półkach, przeznaczonych jedynie do złuszczania naskórka stóp. Jest to również nieistniejąca dotąd na polskim rynku alternatywa dla wszelkich kosmetyków peelingujących do ciała mających na celu regenerację naskórka i oczyszczenie skóry.
MOJA OPINIA: Z kamieniem peelingującym miałam do czynienia po raz pierwszy. Nie ukrywam, że już pierwsze spotkanie z tą marką było rewelacyjne. Kamień peelingujący i mydło zostały zapakowane w pudełeczko z minimalistycznym designem. Wyczytałam, że przed pierwszym użyciem kamień należy napełnić dowolnym, najlepiej naturalnym, mydłem w płynie dzięki czemu podczas peelingu będzie on wydzielał delikatną pianę przez kilka kolejnych zastosowań. W tym celu na suchy kamień peelingujący nalewamy 20-30 ml mydła w płynie, a następnie pozostawiamy do wchłonięcia na ok. 8h.  Po tym czasie możemy rozpocząć naszą przygodę z Pierre de Plaisir. Kamień jest wykonany w 100% z gliny, bez chemicznych dodatków, co stanowi jego zaletę pod względem ekologicznym. Jest bardzo trwały, ponieważ pomimo stosowania nie zużywa się ani nie zmienia swojej struktury. Świetne jest to, że stanowi piękny element dekoracyjny - nie brudzi, nie kapie i nie osypuje się. Moja skóra jest skłonna do przebarwień i przy nieodpowiednich warunkach pogodowych staje się sucha. Dzięki delikatnym masażom kamieniem peelingującym skóra się nieco wyrównała i ujednoliciła. Przesuszony naskórek został usunięty w delikatny sposób, bez podrażnienia. Skóra jest oczyszczona, bardziej miękka i gotowa do wchłonięcia nawilżającego kremu. Dużym plusem jest także bardzo delikatny masaż podczas zabiegu - myślałam, że będzie to nieprzyjemne. Czekała mnie niespodzianka, ponieważ przy masażu kamieniem można się zrelaksować i odprężyć, a po kilku dniach stosowania zaczną pojawiać się efekty. Pamiętajcie - zaleca się stosowanie kamienia nie częściej niż 2-3 razy  w tygodniu. Nie należy go stosować na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.
CENA: 18zł
LINK: Kamień peelingujący
OCENA:  

Produkt testowałam dzięki uprzejmości
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design