środa, 15 lutego 2017

Men fashion

 MOJA OPINIA: Dresy wyglądają identycznie jak na zdjęciu podglądowych oraz zgadzają się z tabelą wymiarów podaną na stronie. Mają ciemno-szary kolor, poprzeplatany z jego jasnym odcieniem. Regulowane są na gumkę, dzięki czemu dopasowują się do sylwetki i kształtu bioder, nie uciskają, a chodzenie i ćwiczenie jest komfortowe. Materiał jest delikatny i miękki w dotyku, nie podrażnia ani nie uczula użytkownika. Kieszenie są dość głębokie, da się do nich schować telefon czy jakieś najpotrzebniejsze drobiazgi.
CENA: 15,19$
LINK: Dresy męskie
OCENA:  

MOJA OPINIA: W koszuli zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jednym słowem rewelacja, choć niestety rozmiarówka jest nieco zaniżona. Dopiero przy rozmiarze 3XL mój chłopak był w stanie zapiąć mankiety od koszuli. Na zdjęciu widoczny jest rozmiar 2XL. Koszula wygląda identycznie jak na zdjęciach podglądowych w sklepie. Materiał jest delikatny i dobrze dopasowuje się do sylwetki. Nie uczula, nie podrażnia, świetnie się układa. Jest łatwy do prasowania. Koszulę można nosić zarówno z mankietami w kratkę oraz bez zataczania rękawów (jako sam jeans).
CENA: 15,77$
LINK: Koszula jeansowa
OCENA:

MOJA OPINIA: Kolejna fantastyczna koszula, która nadaje się chyba na każdą okazję - wesele, chrzciny, randka, dyskoteka czy zwykłe wyjście ze znajomymi. Wygląda identycznie jak na zdjęciach podglądowych w sklepie oraz zgadza się z podaną tam rozmiarówką. Jest intensywnie czarna, posiada białe wstawki, które nadają jej klasy i elegancji. Można ją nosić na dwa sposoby - z zawiniętymi rękawami oraz z odtoczonymi.
CENA: 13,43$
LINK: Elegancka koszula
OCENA:

MOJA OPINIA: Spodnie wyglądają podobnie jak na zdjęciach, chociaż rozmiarówka jest zaniżona. Zawsze bierzemy z chłopakiem rozmiar 34, a w tym przypadku okazały się za ciasne i mój chłopak niestety nie bedzie ich nosił. No i kolorystycznie odbiegają od wersji, która jest przedstawiona w sklepie. Przyszedł do nas intensywny jeans, natomiast w sklepie podchodzą one bardziej pod kolory szarości. Ogólnie rzecz biorąc nie podoba mi się krój - wygląda na dziewczęcy i mężczyzna bedzie w nich wyglądał mało męsko. Nie polecam.
CENA: 20,33$
LINK:Jeansy męskie
OCENA:

MOJA OPINIA: Spodnie wyglądają identycznie jak na zdjęciach podglądowych w sklepie oraz zgadzają się z rozmiarówką przedstawioną w tabeli. Mają delikatny i miękki w dotyku materiał, który dobrze się układa, łatwo się prasuje. Wykonane są z bawełny i jeansu, świetnie prezentują się na osobie. Dopasowują się do sylwetki, są bardzo wygodne. Polecamy - bardzo eleganckie.
CENA: 15,46$
LINK: Szare spodnie
OCENA:


Produkty otrzymałam dzięki uprzejmości:
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design