sobota, 24 marca 2018

Mini mikser

MOJA OPINIA: Mikser przyszedł w tekturowym pudełku, sugerującym zawartość. Byłam przekonana, że kolor, który otrzymałam to zieleń, ale w środku czekała mnie miła niespodzianka, ponieważ przysłano mi różowy shaker. Mikser jest dopracowany w każdym calu, jego obsługa nie jest skomplikowana, a w zestawie odnajdujemy kabel do ładowania. Sprzęt możemy ładować przy użyciu ładowarki lub USB w laptopie. Czas ładowania nie jest długi, ja zwykle ładowałam go około 1-2h. W pudełku znajdujemy również instrukcję obsługi, dzięki czemu obsługa staje się jeszcze prostsza. Mini mikser jest złożony z prostych części, których mycie i rozłożenie nie sprawia trudności. Sprzęt spełnia swoją funkcję, chociaż mógłby mieć nieco większą moc za taką cenę, ponieważ dość często nie jest w stanie zmielić wrzuconego owocu (nawet jeśli jest pokrojony na małe kawałki). Z mini shakera można pić bezpośrednio, bez brudzenia szklanki. Jest lekki i świetnie sprawdza się w swojej roli.
CENA: 32,50$
OCENA: 

Produkty otrzymałam dzięki uprzejmości
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design