sobota, 30 czerwca 2018

Ostatnia paczka ambasadorska IZIGSM

Kochani - przedstawiam Wam zawartość ostatniej paczki ambasadorskiej, dzięki której miesiąc czerwiec upłynął mi z uśmiechem na ustach. Przy tak zaawansowanej, co miesięcznej współpracy chciałabym w skrócie podsumować sklep IziGSM. Już na samym początku pragnę go gorąco polecić ze względu na fantastyczny kontakt z obsługą, która rozwiązuje każdy, nawet najmniejszy problem, reagując natychmiastową odpowiedzią i błyskawiczną pomocą. Przesyłka zwykle była gotowa w ciągu dnia i dostarczona do moich drzwi drugiego.  Wszystkie produkty, które otrzymałam spełniły moje oczekiwania oraz ułatwiły i przede wszystkim urozmaiciły moje elektroniczne życie. Muszę przyznać, że to jedna z moich najlepszych współprac - nie skłamię, jeśli powiem, że chciałabym, aby każdy sklep reprezentował identyczne stanowisko w stosunku do klienta.

Miesiąc czerwiec był miesiącem, w którym sama mogłam wybrać kategorię oraz pochodzące z niej produkty. W mojej paczce znalazły się słuchawki bezprzewodowe bluetooth, karta pamięci z adapterem oraz uchwyt rowerowy.


Produkty otrzymałam dzięki uprzejmości
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design