sobota, 7 lipca 2018

ROSEGAL SHORTS

MOJA OPINIA: Szorty wyglądają identycznie jak na zdjęciach podglądowych. Jeśli chodzi o rozmiar to nie jestem w stanie ocenić prawidłowości, ponieważ tabela w sklepie jest bardzo uboga - zawiera jedynie długość szortów. Przez brak dokładnych wymiarów długo zwlekałam z zakupem spodenek, ale ich wygląd bardzo mnie przekonywał, w związku z czym je zamówiłam. Przyznam szczerze, że jakość jest fantastyczna - materiał jest idealny na lato, bardzo wygodny. Spodnie są dość elastyczne w pasie - niestety nie trafiłam z rozmiarem i wyraźnie odstają od talii, gdy nie założę paska. Bardzo ładnie modelują pupę i biodra. Mimo tego drobnego defektu, szorty są fantastyczne i kupiłabym je po raz drugi, z tym, że o rozmiar mniejsze.
CENA: 22,73$ 
LINK: Jeansowe szorty z ćwiekami  
OCENA: ✩✩✩✩✩

MOJA OPINIA: Szorty wyglądają identycznie jak na zdjęciach podglądowych. Jeśli chodzi o rozmiarówkę to występuje tu identyczna sytuacja jak wyżej. W tabeli podana jest tylko długość szortów. Ze względu na szerokie biodra wybrałam rozmiar L i dobrałam je do swojej sylwetki. Są fantastycznie dopasowane do talii, nic nie odstaje, ładnie się układają. Nie są elastyczne - są zapinane na zamek, toteż trzeba ostrożnie dobrać swój rozmiar.  Spodenki układają się jak spódniczka, są zwiewne i idealne na lato. Wykonane są z przewiewnego materiału, który cechuje się niestety jedną wadą - jest bardzo przezroczysty i widać spod niego całą bieliznę, nawet tę w białym kolorze, za co odejmuję jedną gwiazdkę.
CENA: 13,93$ 
LINK: Szorty w piórka
OCENA: ✩✩✩✩

Produkty otrzymałam dzięki uprzejmości Rosegal
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design