sobota, 7 lipca 2018

Zaful summer sets

MOJA OPINIA: Zestaw wygląda identycznie jak na zdjęciach podglądowych, a także zgadza się z tabelą wymiarów, przedstawioną na stronie. To, co drażni mnie w chińskiej rozmiarówce jest brak doboru góry i dołu oddzielnie. Mam figurę gruszki - górę mam bardzo szczuplutką, natomiast dół jest masywniejszy i szerszy. Z tego powodu mam czasem problem z doborem odpowiedniego rozmiaru przy takich zestawach. Z pomocą przyszła mi mama, która wstawiła gumkę do topu, dzięki czemu dopasował się do mojej sylwetki i mogę go nosić bez obaw, że spadnie w nieodpowiednim momencie. Materiał jest lekki i zwiewny - bardzo przyjemny, idealny na lato. Sam zestaw robi ogromne wrażenie, bardzo dobrze się w nim czuję i nie żałuję, że go kupiłam. Okazał się strzałem w dziesiątkę. Polecam z całego serca.
CENA: 18,99$ 
LINK: Zestaw w kwiaty
OCENA: ✩✩✩✩

MOJA OPINIA: Na tym zestawie się bardzo zawiodłam, mimo, że liczyłam na niego z całych swoich sił. Od razu wpadł mi w oko ze względu na wiązanie na szyi. Niestety jest wykonany z tak przezroczystego materiału, że psuje to cały efekt zestawu. Prześwieca się zarówno jasna, jak i ciemna bielizna, a brak jakiegokolwiek stanika powoduje, że nasz cały biust jest tak naprawdę na widoku. Szorty i top zgadzają się z podaną rozmiarówką, w dodatku dół jest bardzo elastyczny, regulowany sznureczkami, więc nie byłoby problemu, gdybym wzięła nawet rozmiar mniejszy. 
CENA: 18,99$ 
LINK: Zestaw wiązany na szyi
OCENA: ✩✩

 Produkt otrzymałam dzięki uprzejmości
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design