czwartek, 23 lutego 2017

Little girl clothes

MOJA OPINIA: Sukienka wygląda identycznie jak na zdjęciu podglądowym w sklepie, jest taka sama i prezentuje się naprawdę pięknie. Doskonale nadaje się na wesela oraz inne uroczystości. Zamówiłam rozmiar 120 i jest idealny na 5letnią dziewczynkę. Wykonana jest z dbałością o każdy szczegół, wszystkie diamenciki są na swoim miejscu, dobrze przyszyte. Sukienka jest zapinana z tyłu na zamek, jest dość elastyczna, więc dopasowuje się do sylwetki dziecka. Falbanki pięknie się rozkładają tworząc doskonały efekt rozkloszowania. Przy najmniejszym ruchu delikatnie falują, a przy obrocie wyglądają niesamowicie. Moja mała bratanica wygląda w niej jak księżniczka. Polecam dla wszystkich dziewczynek. Dostępne inne wersje kolorystyczne.
CENA: 11.84$
LINK: Żółta sukienka z kokardką
OCENA:  

MOJA OPINIA: Płaszczyk wygląda identycznie jak na zdjęciu podglądowym, choć jest nieco za duży na moją bratanicę. Świetnie się prezentuje i będzie idealny na wiosnę. Jego kolor to brudny róż, rozmiar 120cm pasuje na pięciolatkę. W środku jest ocieplany białym kożuszkiem, dzięki czemu dziecko nie zmarznie nawet wczesną wiosną. Dobrze się układa, choć nie dopasowuje się do sylwetki. Mimo wszystko wygląda bardzo efektownie. Jeśli rękawy są nieco za długie można je podwinąć - prezentuje się to dość ciekawie, ponieważ rękaw jest wtedy urozmaicony kożuszkiem. Posiada głębokie kieszenie, ale ułożone w dość nietypowych miejscach, niewygodnych dla dziecka. Moja bratanica stwierdziła, że ciężko jest tam włożyć rękę. Płaszczyk jest zapinany na guziczki, nie stanowi to żadnego problemu - dziecko może zrobić to same.
CENA: 12,45$
LINK: Różowy płaszczyk
OCENA: 

MOJA OPINIA: Sukienkę już raz zamawiałam dla swojej najmłodszej bratanicy i byłam zachwycona. Teraz postanowiłam obdarować nią swoją starszą pociechę. Jak zwykle jestem zachwycona - ta sukienka to po prostu ideał. Wprost stworzona na taką chłodniejszą porę. Sukienka wygląda identycznie jak na zdjęciach podglądowych, wykonana jest z dbałością o każdy szczegół. Możemy na niej dostrzec plecione wzorki, które nadają jej elegancji. Dół zaopatrzony jest w delikatną warstwę tiulu, która unosi się podczas obrotu tworząc perfekcyjne rozkloszowanie. Jestem nią oczarowana i mogę ją polecić dla każdego - za taką cenę grzechem jest nie kupić tak wspaniałej jakościowo sukienki.
CENA: 9,40$
LINK: Różowa sukienka z tiulem
OCENA: 

MOJA OPINIA: Na początku nie byłam przekonana do tego zestawu, gdy przeglądałam stronę, ale jak zobaczyłam w nim Dominikę to wiem, że był to strzał w dziesiątkę. Zarówno sukienka jak i żakiet prezentują się identycznie jak na zdjęciach, rozmiarówka zgadza się z tabelą w opisie. Rozmiar, który wybrałam to 110cm i jest szyty na 5latkę. Sukienka ma prosty krój i jest zapinana na guziki, zakładana na ramiączka. Dołączony jest do niej pasek, którym można regulować talię i jednocześnie ozdobić sukienkę. Żakiet jest utrzymany w tym samym kolorze, również zapinany na guziki. Do rękawów dołączone były dwa mini-paseczki, którymi można regulować szerokość rękawów. Polecam - świetny zestaw. Elegancki i nadający się na każdą okazję.
CENA: 16,04$
LINK: Sukienka i żakiet
OCENA: 

Produkty otrzymałam dzięki uprzejmości:
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design