piątek, 24 lutego 2017

Dziecięce kurtki na zimę

MOJA OPINIA: Futerka od naszych przyjaciół ze wschodu zamawiam od dłuższego czasu, ponieważ mają doskonalą jakość i niewiarygodnie niską cenę. Ubranie wygląda identycznie jak na zdjęciach podglądowych w sklepie, zgadza się z tabelą rozmiarów. Wybrałam rozmiar 90 na swoją półroczną chrześniaczkę i myślę, że będzie w sam raz. Futerko jest wykonane z dbałością o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Guziki są mocno przyszyte, nie mam obaw do tego, że odpadną. Plusem jest to, że futerko jest bardzo, bardzo ciepłe. Nawet w największy mróz dziecko nie zmarznie. Podobne futerka tylko w innych kolorach zamawiałam już kilka razy i jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Cóż mogę rzec - rewelacja. Zachęcam do kupna.
CENA: 15,33$
LINK: Żółte futerko na zimę
OCENA:   

MOJA OPINIA: Kurteczka przyszła do mnie z zamówienia, która składałam dość dawno, ale nie było jej na stanie. Totalne zaskoczenie, ale bardzo miłe. Kurtka wygląda identycznie jak na zdjęciach podglądowych w sklepie oraz zgadza się z rozmiarówką w sklepie. Zamówiony rozmiar 110 pasuje na 3latkę. Kurtka ma piękny, niebieski odcień. Ozdobiona jest kokardkami, zapinana na guziki. Kaptur wygląda jak czapka krasnala, na końcu znajduje się mięciutki pomponik. Kurtka w środku wyścielona jest ciemnoszarym futrem, które bardzo grzeje.  Kurtka jest idealna na mroźna zimę i chłodną wiosnę/jesień. Doskonała jakość, kurtka wykonana z dbałością o każdy szczegół. Rewelacja.
CENA: 16,38$
LINK: Niebieska kurtka zimowa z kokardkami
OCENA:  

Produkty otrzymałam dzięki uprzejmości:
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design