piątek, 24 lutego 2017

Dresslily

MOJA OPINIA: Sweter wygląda identycznie jak na zdjęciu podglądowym oraz zgadza się z tabelą wymiarów przedstawioną w opisie. Sweter jest bardzo miękki w dotyku, przyjemnie się go nosi, nie podrażnia, idealnie leży. Trochę poszerza sylwetkę ze względu na wystające włoski i puszystość, ale za ciepło, które daje w chłodne dni jestem w stanie to przeboleć. Róż jest delikatny, nie rzuca się w oczy i ładnie przechodzi w biel. Z przodu sweterek jest krótszy, z tyłu nieco dłuższy. Wykonany jest z dbałością o każdy szczegół. Po rozpakowaniu i wyjęciu z przesyłki miał nieco nieprzyjemny zapach, który ulotnił się już po pierwszym praniu.
CENA: 16,00$
LINK: Sweter ombre
OCENA:    

MOJA OPINIA: Sweterek wygląda podobnie jak na zdjęciu podglądowym oraz zgadza się z tabelą wymiarów przedstawioną na stronie. Zamówiłam rozmiar S i leży on idealnie, sweter świetnie dopasowuje się do sylwetki oraz podkreśla naszą figurę. Zauważyłam jednak, że na zdjęciach wygląda na dłuższy. W rzeczywistości tył wygląda bardzo podobnie do przodu. Mnie osobiście to nie przeszkadza. Jeśli chcecie, żeby sweter był luźniejszy zamówcie o jeden rozmiar większy - wtedy będzie wyglądał jak na modelce. Sweter wykonany jest z dbałością o każdy szczegół, jest bardzo wygodny. Na boku ozdobiony jest białą koronką. Całość jest bardzo minimalistyczna, ale przyznam, że brakowało mi takiego zwyczajnego sweterka w swojej kolekcji. Polecam.
CENA: 13,82$
LINK: Szary sweter z koronką
OCENA:

MOJA OPINIA: Sweterek wygląda identycznie jak na zdjęciach podglądowych oraz zgadza się z tabelą wymiarów. Rozmiar one-size pasuje na mnie idealnie (noszę rozmiar S-M). Myślę, że byłby okej nawet dla rozmiaru XL, ponieważ jest elastyczny i delikatnie się rozciąga. Sweterek wykonany jest ze świetnego materiału, bardzo delikatnego i miękkiego w dotyku. Jest wprost idealny, uwielbiam tego typu swetry. Świetnie nadaje się na obecną pogodę. Posiada głębokie kieszenie, ułożone w wygodnej pozycji. Bardzo polecam.
CENA: 21,09$
LINK: Cieplutki sweterek
OCENA:    

Produkty otrzymałam dzięki uprzejmości
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design