piątek, 30 marca 2018

Jewelry sets

MOJA OPINIA: Dawno nie uzupełniałam swojego kuferka na biżuterię, dlatego tym razem postanowiłam zaszaleć. Na pierwszy ogień poszedł set siedmiu bransoletek, z czego każda wygląda nieco inaczej, choć utrzymane są w podobnym designie. Są niezwykle eleganckie i pięknie komponują się z eleganckimi kreacjami. Brakowało mi delikatnych perełek. Wyglądają identycznie jak na zdjęciu podglądowym w sklepie. Śmiało mogę zaryzykować stwierdzenie, że w rzeczywistości prezentują się zdecydowanie lepiej. Są fantastyczne i oczarowały mnie od pierwszego razu! Zamawiałam wersję sztucznego srebra - w kolejnym zamówieniu domówię sobie wersję złotą. Są idealne!
CENA: 6,40$
LINK: Zestaw bransoletek
OCENA:

MOJA OPINIA: Kolejny zestaw bransoletek trafił w moje ręce - tym razem jest to pięć sztucznie pozłacanych celebrytek, które urzekły mnie swoją delikatnością. Jestem fanką minimalizmu, lubię mieć coś na dłoni czy na szyi, ale nie lubię, gdy rzuca się to w oczy. Małe celebrytki z pięknymi wzorami zapewniają mi różnorodność na praktycznie każdy dzień tygodnia. Mogę je też dopasować do wielu kreacji - zarówno codziennych outfit'ów, jak i na wieczorowe wyjście do kina czy na randkę. Są dla mnie rewelacyjne - najbardziej przypadła mi do gustu trzecia od góry bransoletka z dwoma serduszkami i malutką kuleczką - jest perfekcyjna.
CENA: 3,43$ 
LINK: Zestaw bransoletek-celebrytek
OCENA:

MOJA OPINIA: Kolczyków nie nosiłam już dłuższy czas, ale od dawna marzą mi się piękne koła na uszach w różnych rozmiarach. Dzięki Rosegal mogłam zrealizować swoje pragnienie i w moim biżuteryjnym kuferku zawitał zestaw pięciu par sztucznie pozłacanych kolczyków-kół  w kilku rozmiarach. Z pewnością nadają się na różne okazje dzięki różnorodności wymiarów. Mają świetne wykonanie i pięknie prezentują się na uszach. Osobiście uwielbiam taki motyw, dlatego zamawiam sobie kolejny zestaw - tym razem posrebrzanych kolczyków. Rewelacja!
CENA: 3,74$ 
LINK: Zestaw kolczyków
OCENA:

MOJA OPINIA: No cóż, skoro tak zaszalałam z bransoletkami i kolczykami to nie omieszkałam się również zamówić zestawu z naszyjnikami. Postawiłam na minimalizm i w moje ręce trafiły delikatne dodatki w liczbie sztuk pięć. Czy Was zaskoczę, jeśli po raz kolejny powiem, że są fantastyczne i idealnie trafiły w mój gust? Uwielbiam mieć coś na szyi - coś, co jest jednocześnie intrygujące, ale i wspaniałe w swojej prostocie. Dzięki celebrytkom od Rosegal mogę kombinować ze swoimi stylizacjami i dekorować je przeróżnymi dodatkami, stawiając zarówno na nieco wyostrzony gust z różowym kryształem lub na maksymalny minimalizm ze złotym kolcem.
CENA: 3,92$ 
LINK:  Zestaw naszyjników
OCENA:
Produkty otrzymałam dzięki uprzejmości
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design