czwartek, 29 marca 2018

Gąbeczki do makijażu

MOJA OPINIA: Gąbeczki do makijażu to hit od jakiegoś czasu. Mało która kobieta wyobraża sobie teraz makijaż bez użycia tychże produktów. Jestem jedną z tych dziewczyn. Podkład nakładam bardzo rzadko, od dawna nie korzystam z produktów typu fluid, podkład czy puder przy makijażu twarzy. Jednak kiedy mi się to zdarza - lubię mieć pod ręką delikatną i miękką w dotyku gąbeczkę, dzięki której make-up staje się znacznie przyjemniejszy. Nakładanie fluidu pędzlem nadawało mojej twarzy efekt maski, przy użyciu gąbeczki ten film zanika, a podkład zrównuje się z cerą i jest praktycznie nie do odróżnienia. Wklepywanie kosmetyków za pomocą gąbczastego produktu zajmuje chwile, nie brudzi rąk, a efekt jest nieporównywalny do nakładania produktów palcami. W cenie około 12zł w Rosegal otrzymujemy 6 sztuk prześlicznych gąbeczek czyli 2zł/sztuka. W Polsce w galeriach handlowych i sklepach typu Hebe cena za jedną sztukę waha się w granicach 6-15zł. Osobiście nie odczuwam żadnej różnicy, dlatego wolę sięgać po tańszą wersję, dzięki której mój portfel nie cierpi tak bardzo.
CENA: 3,39$
LINK: Gąbeczki do makijażu
OCENA:

Produkty otrzymałam dzięki uprzejmości
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design