czwartek, 29 marca 2018

Power Bank Proda 30000mAh IZIGSM

PRODUCENT:  Power Bank Proda dzięki pojemności 30000 mAh zagwarantuje Ci, iż Twoje urządzenia nie przestaną działać z powodu rozładowanej baterii.Ładowarka wyposażona jest w wyświetlacz cyfrowy, który pokazuje poziom pozostałej energii.Posiada dwa porty - USB 2,1A oraz 1A - co umożliwia ładowanie dwóch urządzeń jednocześnie. PowerBank wyposażony jest w latarkę, która sprawdzi się w awaryjnych sytuacjach.Urządzenie zostało pomyślane tak, aby zawsze można było je mieć pod ręką. Spokojnie zmieści się do torebki, plecaka lub aktówki.
MOJA OPINIA: Rozładowana bateria w telefonie, gdy w pobliżu nie ma dostępu do zasilania sieciowego może być prawdziwym koszmarem, dlatego Powerbank to nieodłączny element mojej torebki. Dzięki temu non stop jestem w kontakcie ze światem i nie muszę się martwić, że w ważnym momencie nie będę w stanie wykonać telefonu, odebrać maila czy zlokalizować miejsca, w którym się znajduję. Otrzymany Powerbank Proda o mocy 30 000mAh świetnie sprawdza się w każdej ekstremalnej sytuacji. Jego wygląd jest prosty i minimalistyczny. Mimo tak wielkiej mocy jest zgrabny i poręczny. Posiadam również powerbanka, który swoim ciężarem i wyglądem mógłby robić za cegiełkę w murze, mimo, że ma o 10000mAh mniej. Na powerbanku widnieje wyświetlacz, na którym możemy kontrolować stan naładowania. Na jedno całkowite naładowanie telefonu pobiera około 15%, zatem jesteśmy w stanie zaopatrzyć nasz telefon w energię około 6 razy. Jak dla mnie znakomity wynik. Dwadzieścia cztery godziny wystarczą na naładowanie powerbanka z powrotem. Powerbank posiada również wbudowaną latarkę, która niekiedy może stać się bardzo potrzebną opcją. Dla mnie ten sprzęt to strzał w dziesiątkę - poręczny, o ładnym wyglądzie, w dodatku spełniający swoją funkcję. Czego chcieć więcej?
CENA: 119zł
OCENA: 

Produkt otrzymałam dzięki uprzejmości
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design