czwartek, 29 marca 2018

Sexy lingerie

MOJA OPINIA: Zestaw bielizny wygląda identycznie jak na zdjęciach podglądowych, niestety nie zgadza się dokładnie z tabelą wymiarów, przedstawioną na stronie. Jest zdecydowanie za mały, przez co niestety mi się nie przyda i powędruje do innej właścicielki. Zamówiłam rozmiar 70B, ale przyszła do mnie miseczka A - biustonosz dobry na chudziutką dziewczynę również obwodowo. Przyznam, że się zawiodłam, ponieważ zestaw jest dość drogi, kosztuje prawie 80zł. Za tę cenę spodziewałam się lepszego materiału i dopasowanego rozmiaru. Mimo wszystko przyznaję, że robi niezłe wrażenie i z pewnością będzie jednym z ulubionych kompletów nowej właścicielki. Z Rosegal zamawiałam już wiele kompletów bielizny i muszę przyznać, że są naprawdę piękne.
CENA: 19,02$ 
LINK: Zestaw koronkowej bielizny
OCENA:

 Produkt otrzymałam dzięki uprzejmości
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design