czwartek, 13 sierpnia 2015

Mydło DIY


Marka Enklare Natural Cosmetics powstała z fascynacji tworzenia kosmetyków inspirowanych naturą. Naszym celem jest by były one proste w recepturze, najwyższej jakości oraz dostępne dla każdego. Nasza oferta stworzona jest z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie naturalność i prostotę produktów kosmetycznych. Gama kosmetyków, które oferujemy bazuje na starannie dobranych, oryginalnych recepturach. W procesie produkcji łączymy nowoczesne metody badań z tradycyjnymi technologiami. Enklare Natural Cosmetics tworzy zgrany zespół młodych ludzi, ceniących zdrowy tryb życia. Projektowanie kosmetyków Enklare sprawia nam W I E L K Ą satysfakcję. Dzięki temu w sposób kreatywny łączymy nasze różne umiejętności.


MOJA OPINIA:  Mydełko przyszło do mnie ekspresowo, jakoś 1-2 dni po rozmowie o współpracy i testowaniu produktu Enklare. Kosmetyk jest fajnie zapakowany i obwiązany kokardką, posiada etykietę ze wszystkimi potrzebnymi informacjami (skład, czego nie zawiera, datę ważności, produkcji, dane kontaktowe). Otrzymałam zwykłe mydło o białej barwie. Jak wszystkie produkty Enklare ma wyryto logo firmy, a także informację "natural cosmetics". Muszę przyznać, że uwielbiam naturalne kosmetyki, ponieważ są najlepsze dla mojej skóry. Z mydlem jest ciężko trafić, bowiem szybko wysusza moją buzię, a także powoduje występowanie wyprysków. W tym przypadku tego nie zauważyłam - mydło dobrze się spisuje, doskonale nawilża i dba o higienę całego ciała. Zapach nie należy do najprzyjemniejszych, jest taki typowo oleisty, ale dość szybko się ulatnia. Perfekcyjnie się pieni, dlatego często stosuję je jako środek zastępczy dla pianki do golenia - sprawdza się rewelacyjnie. Mydło ma także nietypowy kształt, wręcz artystyczny. Na pewno pięknie udekoruje naszą łazienkę i nie pozwoli przejść obojętnie obok takiego kosmetyku. Zapewne się już powtórzę, ale jest ono wykonane z całkowicie naturalnych składników na bazie olejów, maseł i minerałów. Jestem zachwycona, zwłaszcza, że jest to pierwsze mydło, które nie wysusza mojej skóry, lecz je nawilża.



WIĘCEJ MYDEŁEK ZNAJDZIECIE NA 

 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design