wtorek, 16 sierpnia 2016

Alle metal manix

Od firmy Allepaznokcie oprócz lakierów hybrydowych otrzymałam także pyłek metal manix. Słyszałam o nim dość sporo, ale nigdy nie miałam okazji go sama wypróbować, a tym bardziej kupić, ponieważ nie mam obok siebie hurtowni, a pokrycie kosztów wysyłki oraz pyłku nie należy do najtańszych. Pyłek był dodatkiem do zamówienia i muszę przyznać, że bardzo udanym, ponieważ w końcu mogłam przetestować metal manix. Do zestawu dołączona była pacynka do cieni, którą należy  rozprowadzać produkt.

PRODUCENT: Stwórz niesamowity efekt na paznokciach w parę minut. Doskonale odbijający światło pigment, stworzy trwały efekt świetlny, którego blask Cię zaskoczy. Przy zastosowaniu z różnymi kolorami możesz uzyskać zupełnie odmienne efekty końcowe. 
DOSTĘPNOŚĆ: tutaj
CENA: 20zł

MOJA OPINIA: Pyłek zamknięty jest w plastikowym słoiczku, a jego ilość wystarczy nam do końca życia. Wiem co mówię - kiedyś kupiłam syrenkę Indigo i obawiałam się, że jest jej zbyt mało. Do tej pory (a używam jej od około roku) nie ubyło praktycznie nic. W tym przypadku uważam, że będzie ta samo. Opakowanie jest przezroczyste, dzięki czemu możemy kontrolować ubytek pyłku. Do zestawu dołączona jest pacynka do cieni, którą aplikujemy produkt. Pyłek bardzo się błyszczy, a jego aplikacja nie sprawia trudności. Pyłek aplikuję według instrukcji podanej na stronie, ale mimo to nie osiągam pożądanego efektu. Próbowałam już wielu sposobów i metod, ale żadna nie pozwoliła na uzyskanie gładkiej tafli metalu. Efektem jest srebrne holo, które błyszczy na słońcu. Niestety - liczyłam na coś więcej. Pyłek zupełnie się nie sprawdził. Cena jest nieadekwatna do jego działania. Już na stronie Indigo jesteśmy w stanie kupić pyłek (który faktycznie działa) za 13zł. Różnica 7zł, a ten tańszy jednak działa.  No cóż, szkoda - miałam nadzieje na stworzenie czegoś ciekawego z efektem metalu. Muszę się jednak zadowolić brokatem...

Produkty testuję dzięki uprzejmości
 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design