środa, 10 sierpnia 2016

Wyszczuplający pas neoprenowy Shipgratis

PRODUCENT: Ten wyszczuplający pas neoprenowy pomoże Ci w osiągnięciu wspaniałego kształtu Twego ciała do stroju kąpielowego. Pas można nosić pod każdym ubraniem. Dzięki materiałowi, z którego jest wyprodukowany, zapewnia on izolację ciepła, ciepło, które tworzy się, oddziałuje na okolice brzucha. Dochodzi do mocniejszego pocenia się i szybszego zmniejszenia centymetrów w talii! Polecamy do formowania sylwetki oraz do wzmacniania mięśni brzucha. 
CENA: 36,64zł
DOSTĘPNOŚĆ: tutaj
MOJA OPINIA:  Od jakiegoś czasu jestem na diecie redukcyjnej, ponieważ chcę osiągnąć swoją wymarzoną sylwetkę. Pas neoprenowy zamówiłam z myślą o ćwiczeniach, przy których daję z siebie wszystko. Przeczytałam opis na stronie i zachęciłam się do zakupu. Teraz, gdy wgłębiłam się w temat muszę przyznać, że trochę żałuję. Owszem, zakładając pas i ćwicząc potu jest więcej, ale jest to niestety woda, bo przecież tkanki tłuszczowej nie wypocimy. Po zdjęciu pasa brzuch jest bardziej płaski, chudszy, ale efekt znika kiedy uzupełnimy płyny, bo wszystko wróci na swoje miejsce. Należy też ćwiczyć z głową i nie nakładać pasa na nagą skórę tylko na koszulkę, ponieważ można nabawić się odparzeń. Czy zatem pas neoprenowy pomoże nam na spalenie tłuszczu? Nie, nie pomoże, ale jeśli użyjesz go jako rozgrzanie mięśni, lub wtajemniczysz się głębiej w jego korzystny wpływ w kosmetyce przy wchłanianiu preparatów - to może jakoś tam z niego skorzystasz, ale jeśli nastawiasz się na działanie, które reklamuje producent, czyli super efekty we wspomaganiu odchudzania przy ćwiczeniach, to niestety jest to jedynie chwyt marketingowy i wyłudzanie kasy...
Więcej informacji znajdziecie na blogu Forma Dieta Trening.

Produkt testuję dzięki uprzejmości

 

Testolandiaa Template by Ipietoon Cute Blog Design